NIEUW Probeer 14 dagen GRATIS en ontdek alle mogelijkheden die Plannen.nl jou kan bieden.

Klachtenprocedure Plannen.nl

Wij doen onze uiterste best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Dan

vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden. Je kunt hiervoor terecht op ons contactformulier.

Je kan eventueel ook kijken op onze support pagina om te kijken of daar je antwoord tussen staat, oftewel de veelgestelde vragen, die in de loop der tijd door jezelf (de klant) zijn gesteld en die zijn voorzien van een passend antwoord.


Verder (indien je niet tevreden bent met het antwoord van de klantenservice) kan je er ook voor kiezen jouw vraag of klacht schriftelijk in te dienen bij onze directie.

Stuur in dit geval je vraag en/of klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats naar:


Plannen.nl B.V.

t.a.v. Directie Plannen.nl

Bahialaan 600

3065WC Rotterdam

Nederland


Omschrijf jouw klacht nauwkeurig en vermeld je contactinformatie. Zodra wij je brief hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, dan kan je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org.

Hoofdkantoor

Plannen.nl B.V.

Bahialaan 600

3065 WC Rotterdam


Klantenservice:

Tel. +31 0107200588

backoffice@plannen.nl


Kamer van Koophandel: 78097010

BTW nummer: NL861262657B01

Rekeningnummer: NL77 INGB 0006 1550 30