NIEUW Probeer 14 dagen GRATIS en ontdek alle mogelijkheden die Plannen.nl jou kan bieden.

Bekijk alle blog items

Checkgesprek met klant

Geschreven op 20-05-2020 door Nikki

Eindelijk kunnen veel horeca en openbare gelegenheden na de corona lockdown weer open. Dat is natuurlijk een goed bericht. Maar we moeten het wel met z’n allen op een veilige en meest verantwoorde manier doen. Voor onder andere het RIVM is het enorm belangrijk om de besmettingen goed in de gaten te houden en op te sporen waar er mogelijk uitbraken liggen. Op dinsdag 19 mei 2020 heeft premier Rutte bekend gemaakt dat o.a. de horeca en openbare gelegenheid verplicht zijn om een check gesprek af te nemen. Laten we dit nou net voor jou hebben geregeld. ;-) 

 

Geautomatiseerd Checkgesprek in je Plannen.nl account

Door middel van een aantal simpele vragen ben je als onderneming direct op de hoogte of een bezoeker mogelijk besmet is met het COVID-19 virus. De vragen zijn gebaseerd op je huidige gezondheid zoals of je de afgelopen dagen in contact bent geweest met een besmet persoon of je wellicht klachten hebt zoals keelpijn en benauwdheid. Doordat Plannen.nl een ingebouwd checkgesprek voor je heeft aangemaakt, kun je op een veilige en snelle manier deze gesprekken laten automatiseren. Dit scheelt jou weer een hoop kostbare tijd die je in deze crisis maar al te graag wilt benutten.

 

Naar aanleiding van deze vragenlijst ontvang je een overzicht met de uitkomsten en op basis daarvan wordt een afspraak goedgekeurd of afgekeurd. Zo breng je niet alleen jezelf en je bedrijf in veiligheid, maar help je ook mee om grotere uitbraken tegen te gaan. En dit allemaal zonder dat de privacy van de gebruikers op het spel staan. 

 

Hoe werkt het?

In je profiel kun je handmatig aangeven of je het check gesprek geautomatiseerd wil. Je kunt hierbij opgeven hoeveel tijd vooraf dit check gesprek, verstuurd mag worden naar de klant. Dit gaat door middel van een SMS bericht, die door de klant verplicht is om voorafgaand in te vullen. Na het invullen van deze korte vragenlijst, ontvangen jij & je klant een bevestiging van goedkeuring. Zo weet je meteen waar je aan toe bent. De klant heeft dit altijd digitaal bij zich, waardoor een eventuele controle gemakkelijk toepasbaar is. 

 

Alle checkgesprek voordelen op een rij:

  • Wij zorgen dat de SMS verstuurd wordt en jij hierdoor aan de RIVM richtlijnen kunt houden.

  • Jij hebt je handen vrij voor andere belangrijke zaken, zoals je klant helpen!

  • Klanten beantwoorden vooraf de vragen en staan dus niet met klachten al bij jou op de stoep.

  • Zijn er klachten? Dan kan de afspraak niet doorgaan en jij krijgt hier een melding van in je agenda.

  • Geen lange wachtrijen/tijden voor de klanten vanwege de gezondheidscheck die nog afgenomen moet worden. 

  • Toch ter plaatse een checkgesprek aanbieden? Je ontvangt van ons een eigen QR-code welke de klanten met de telefoon kunnen scannen en de vragen direct beantwoorden. De klantgegevens worden automatisch opgeslagen in je agenda. 

Dat is pas handig he. ;-) 

 

Heb je nog aanvullende vragen of ben je benieuwd welke mogelijkheden er toepasbaar zijn voor jouw bedrijf? Neem dan contact op met onze klantenservice en zij vertellen je maar al te graag hoe jij het beste uit je bedrijf kunt halen.

Tips & Adviezen